We love San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu We love San Francisco! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu

We love San Francisco!

Door: Carlijn & Q

11 Augustus 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal!
Hier weer 'n berichtje uit het verre Amerika. Ons laatste berichtje waarschijnlijk want morgen om 19.30 vliegen we weer naar London! Bedankt voor alle berichtjes weer, blijft erg leuk om reacties te lezen!
Vandaag zijn we naar Alcatraz gegaan met de boot. Echt indrukwekkend. En met de Nederlandse audio tour was het ook heel levendig om door 'n verlaten gevangenis te lopen, het eindstation wat betreft de gevangenissen zo op 'n eiland in de oceaan. Verschillende ontsnappingsverhalen gehoord/gelezen, ook spannend. Wel moe nu! Pff! Hele dag op pad. Net 'n 'frozen banana dipped in chocolate with "nootjes" op 'n stokje' en 'frozen cheesecake dipped in chocolate op 'n stokje' opgepeuzeld en de bus genomen naar de Public Library.
Gisteren hebben we de hele dag geshopt, ook erg vermoeiend. Het was nog proppen in de 3 tassen die we op de heenweg mee hadden en de tas die we er in San Louis Obispo hebben bijgekocht. Daar hebben we ook lekker gewinkeld en meteen ook 'n gave avond gehad op de Farmers Market die daar elke donderdagavond blijkt te zijn, erg tof zo onverwachts. We hebben 'n lekkere geroosterde maiskolf op, 'n spies van de BBQ en 'n reuze chocolate chip cookie! Jammie!
We krijgen weinig mee van de Nederlanders in Peking, maar des te meer van de Amerikanen. We hebben 'n tv op onze kamer.
Nu nog even douane dingen opzoeken voor morgen en dan zijn we al weer zo goed als thuis. Alleen de reis nog!

Tot snel!! Dikke kussen van ons

• 12 Augustus 2008 - 07:39

Opa:

Hallo luitjes ,
    Fijn al die berichtjes van jullie ,waarin je laten horen dat jullie veel genoten en gezien hebben.
    Maar ik hoop dat het meeste nog komt als jullie terug zijn.
    Ik hoop dat je dit nog kunt lezen voor je terugkomst.
    Ik wens jullie een hele goede en ontspannende vlucht.
    Opa

• 12 Augustus 2008 - 08:00

Marielle:

Hoioi!

Zo, wij zijn ook weer thuis. Tijd dus om ff jullie blogs bij te lezen. Het klinkt echt allemaal super! Ben ook heel benieuwd naar de 'live'-verhalen a.s. zaterdag :)
    Wij zijn gisteren teruggekomen. Ook echt een hele leuke vakantie gehad!
    Maargoed, goeie reis als jullie dit nog lezen en anders lees je het vast thuis wel en hoop ik dat jullie een goeie reis hebben gehad :-)

Tot zaterdag!

Liefs,
    Mjel

• 12 Augustus 2008 - 18:41

Oma:

Hoi

Dit is echt waarschijnlijk het laatste berichtje van jullie uit Amerika,jammer ik genoot er enorm van, maar ja de vakantie kan niet eeuwig duren, jongens een enorme goede terugvlucht en tot ziens, als jullie dit nog lezen.

groetjes en kus Omaxx

• 12 Augustus 2008 - 20:09

Carlijn:

Bedankt lieve allemaal! Super om alle berichtjes van jullie te kunnen lezen, we zijn er erg blij mee (geweest). Toch nog even op internet, de laatste vlucht informatie checken. Morgenavond jullie tijd zijn we weer terug!
    Anniek, ik hoop dat je toch 'n beetje 'n leuke verjaardag hebt zonder je allerliefste zus en zwager ;)
    We hebben nog 'n laatste milkshake opgeslurpt (opgeslorpen???) met slagroom :s (??) en gaan om 3 uur richting het hotel om met 'n shuttle bus (duur!!!) naar de airport te gaan. Ready to go! Met 4 dikke tassen...
    Tot snel allemaal! Veel liefs van ons.