Birthday! - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu Birthday! - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu

Birthday!

Door: Carlijn & Q

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, Scottsdale

Hallo allemaal!

Wat super al die berichtjes en felicitaties. Makes a girl happy! Ben nu 21, en dus LEGAL. Heel avontuur hier in de USA. GJ moest de Bacardi Mojito (in 1 fles! GJ vind 't geweldig) apart betalen, ik mocht het absoluut niet doen, ook al was ik al 'legal' Nederlandse tijd. Hier nog niet. We hebben dus zeker m'n verjaardag met 'n borrel ingeluid - Mojito + ijs en munt! En 'n lang potje (tot 2.00 am) Monopoly dat ik heb gewonnen. Dik(Revenge)!
GJ heeft de kamer versierd ("ga nou slapen, ga nou slapen...") terwijl ik m'n ogen stijf dicht hield en alles hoorde ;) en hij is om 'n te goede cheesecake gegaan. Geweldig lekker! Best cake ever.. Uhm.. alhoewel, de zelfgemaakte kwarktaart met aardbeien en bessen staat ook wel errug hoog! Die heb ik gemist ;) Mam heeft me op de hotelkamer gebeld vannacht (voor jullie vanochtend) dus dat was ook 'n leuk kado! Ik heb niks (nog niet) tastbaars kado gekregen van GJ, behalve 'n kaartje met daarin wat ik allemaal ga krijgen! :D Ook niet verkeerd! We gaan naar Evita :) en ik krijg 'n fotoboek van deze vakantie. Supergaaf!
Hij heeft 'n heerlijk boterhammetje getoast en 'n eitje gebakken. En de kaarsjes op de taart (zwart met witte stippen) matchten m'n jurkje! Hij had roze bordjes, servetjes en bestek gekocht en we hadden jus d'orange, nou.. beter kan toch niet? Verwend ben ik zeker!
We hebben de was gedaan (ja, op m'n B-day) en we gaan ook nog even zwemmen en shoppen... weet ik nog niet. Het is hier gruwelijk warm! We hebben 'n kolibri (!!) gespot, zo gaaf!

Tot later en bedankt allemaal!!

Dikke kus

• 31 Juli 2008 - 08:45

Oma:

Hoi

Zozie je maar weer jarig
    zijn in de USA heeft ook
    weer zijn charme, en kan
    dus leuk en gezellig zijn. En nu lekker uitslapen van die borrel natuurlijk.
    Ga ik lekker naar het strand daar genieten.
    Tot gauw groetjes voor
    jullie beiden
    kus xxxx oma

• 31 Juli 2008 - 09:17

Mjel:

Zo! Jeetje, anders ben jij ff verwenddd door je vriendje!! Echt heel erg leuk!
    En gave cadeaus!!!
    Leukleukleuk
    Ben nu weer snel weg, moet nog ff beetje opruimen en vanmiddag weer werkennnnn

Kus, Mjel

• 31 Juli 2008 - 12:14

Maarten:

Heeeeee Carlijn,

Gefeliciteerd!!!!!! Haha super leuk dat dat jullie het met een Mojito hebben gevierd. Fijne dag nog!!

Groetjes Maarten

• 31 Juli 2008 - 18:42

Carlijn:

Tja Maarten.. die heb jij me leren drinken ;) Haha! x

• 01 Augustus 2008 - 06:52

Gerard En Marion:

lieve carlijn en geert-jan,

allereerst van harte, carlijn en geniet maar lekker van alles. fijn te lezen dat jullie zo'n leuke trip hebben. wij ook! morgen naar bali en de beaches.