Muggen, muggen, muggen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu Muggen, muggen, muggen - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu

Muggen, muggen, muggen

Door: Carlijn & Q

Blijf op de hoogte en volg

29 Juli 2008 | Verenigde Staten, Flagstaff

Hi there!
Nog heel even tijd om een kort berichtje te sturen.
We zijn afgelopen dagen in sneltreinvaart door de USA getrokken: Arches, Mesa Verde, Canyon de Chelly, Monument Valley, via Petrified Forest (Painted Desert) naar Flagstaff in 'n motelletje + zwembad (waar ik om 06:30 in lag: 101 baantjes van ...?? m, terwijl GJ nog lekker lag te knorren). We hebben 2 nachtjes in de Grand Canyon gestaan en 'n slopende tocht gelopen gisterenmiddag (5 uur) van 1,5 mile omlaag en 1,5 mile weer naar boven (5km in totaal) in iets minder dan 3 uur, incl. uitrust pauze.. Pff.. Ik was kapot. Voel m'n kuitjes nog, GJ ook! Maar het was mooi, ook al vond ik het niet altijd even leuk, heb het toch maar gedaan! ;)
We hebben ons te gek gave Monopoly spel gespeeld waar we tenten en ranger stations kopen in plaats van huizen en hotels. We hebben geen Kalverstraat maar Yellowstone. Kortom de 'My National Parks' version. GJ heeft me helemaal dood gespeeld :(

We gaan nu via Sedona naar Phoenix 2 nachtjes. Morgen (souvenirs) shoppen op my B-day. Dan even langs een aantal gave steden: San Diego, LA en dan via die geweldige kustweg (route 1) langs Hearst Castle, Channel Islands, Monterey Bay Aquarium en dan nog twee daagjes San Francisco, waar we de laatste dag naar Alcatraz gaan, en 's avonds eten met twee Amerkaanse vrienden die vlakbij San Fran wonen, die ons maar al te graag mee wilde nemen naar een leuk eettentje. Dus hoewel we al helemaal 'vol' zitten (niet van al dat Macvoedsel, al is de dubbele quaterpounder een geweldige lunch :-)) van alles wat we gezien hebben, hebben we nog wel wat te zien!
En over 2 weekjes zijn we weer in Nederland. Tijd is gevlogen! Nu nog even ontzettend genieten! En morgen ben ik eindelijk LEGAL hier en mag ik ook rijden en drinken en gokken en... ;)

BIG HUG!!

GJ & Carlijn

  • 29 Juli 2008 - 21:04

    Geert-Jan:

    Hey! Wat cool van al jullie berichtjes, daar worden we allebei diep diep gelukkig van!
    En zus? Hoeveel foto's ik al heb gemaakt? Nou, voor mn verjaardag heb ik nogal wat tips gekregen van de twee fotoboeken die ik heb gekregen van pap en mam, en van mn Eindhovense vriendengroep, en 1 daarvan was om van iedere foto een serie te maken met verschillende belichtingsmethoden, ik klik onder andere daardoor heel wat weg. Ik heb nu 600 fotos opgeslagen, maar ik vrees dat ik er al wel 2000 gemaakt hebt. Vooral in Yellowstone, de camera op continu bij geisers en klikken maar, waarna ik 3/4e weg kan gooien, maar wel de mooiste plaatjes heb geschoten! Jullie moeten nog maar even geduld hebben, het is moeilijk om ze op internet te zetten. Tot snel!

    Liefs!

  • 30 Juli 2008 - 06:10

    Lenny:

    Hi there!!
    Heb je net al gemaild GJ, maar zo'n echt verhaal is natuurlijk extra leuk om te lezen. Super gave reis!!
    Geniet er nog van en Carlijn...hartelijk gefeliciteerd!!

    liefs Lenny

  • 30 Juli 2008 - 06:34

    Opa :

    Hoi jongens
    Fijn om te zo te genieten, ik bedoel dan niet van de muggen maar van al het andere dat jullie zien en beleven.
    Calijn ik moet je nu eerst felicteren met je 21 ste verjaardag natuurlijk.Je hebt nu ook wat te vertellen, nu je dat kleintje niet meer ben.Ik zou zeggen geniet nog veel en tot de volgende keer.
    Geert-jan jij natuurlijkook gefeliciteerd en verwen carlijn vandaag maar eens goed.Groetjes Opa

  • 30 Juli 2008 - 10:12

    Oma:

    Hoi lieverds,

    Wat weer een verhalen, en
    dan zo'n eind lopen, ik zie Geert-Jan met zijn lange benen al lopen, en
    jij met je veel kortere, jij hebt een keer zo veel gelopen als hij, door die stappen natuurlijk!! zeg hem dat maar.
    Dus vandaag gaan jullie shoppen gezellig, geniet ervan is weer wat anders dan klimmen.
    Nog een paar weekjes en jullie zijn thuis, dus nog
    maar genieten.
    En van harte gefeliciteerd
    met je 21ste verjaardag, dit is wel twee keer zie
    emailtje. gezellige dag
    met jullie tweetjes.
    groeten en kusjes xxxx oma


  • 30 Juli 2008 - 10:24

    Anna:

    Gefeliciteerd clijn!!
    niet meteen teveel drinken hè ;-)

    whoah, wat hebben jullie toch 'n ongelofelijk toffe reis!!! (minus muggen dan)
    geniet er nog van!

  • 30 Juli 2008 - 10:39

    Merijn:

    Helemaal waanzinnig wat jullie allemaal doen!! Ik heb oma alle updates gegeven en die geniet er ook behoorlijk van. Carlijn fijne verjaardag!!Groetjes!!

  • 30 Juli 2008 - 12:39

    Joke:

    Hoi Carlijn en Geertjan,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, deze vergeet je nooit meer denk ik! Wat beleven jullie veel zeg, wij zijn maar gewoon even naar spanje geweest met Annabell maar was ook leuk hoor.
    Prachtige foto's van jullie, geniet er nog van. liefs van iedereen uit Axel, dikke xxxxxxxxx

  • 30 Juli 2008 - 12:39

    Stephanie:

    Hee carlijn en geert-jan,

    Ontzettend gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Dit wordt natuurlijk een verjaardag om nooit te vergeten. Leuk om jullie geweldige eraringen te kunnen volgen.

    Nog veel plezier op jullie trip.

    Liefs,

    Stephanie

  • 30 Juli 2008 - 14:17

    Matty:

    Happy Birthday Carlijn
    Wat geweldig om zo'n reis te maken, geniet er maar lekker van.
    Neem vanavond samen maar een lekkere borrel op jullie gezondheid,dan doe ik dat ook.Proost!
    Fijne dag.
    Knuffel voor allebei
    Groetjes Matty

  • 30 Juli 2008 - 16:50

    Caroline:

    Hallo Carlijn,

    Van harte gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag. Wel apart om je verjaardag in de VS te vieren. Geniet er nog maar lekker van!!

    Groetjes Johan, Caroline en the kids.
    P.s. Geert-Jan wat een prachtige foto's!!Ik ben benieuwd naar andere 2000(hahaha)

  • 30 Juli 2008 - 19:45

    Jork:

    HAPPY BIRTHDAY TO YOU!! Heb je een leuke dag gehad vandaag? Goed gevierd met taart en cadeautjes? Gelukkig is de aardbeving al geweest, dus zijn San Diego en LA weer veilig ;-) Have fun! Liefs, Bas & Jork

  • 30 Juli 2008 - 20:02

    Mjel:

    Hello!

    Ik heb inmiddels jullie blog ook weer gelezen. Het klinkt nog steeds allemaal super zeg!
    Maar ik weet niet of jullie ook jullie mail lezen eigenlijk dus vandaar dat ik jou, carlijn, ook nog maar even op deze manier heel erg ga feliciteren met je verjaardag want het mag toch niet gebeuren dat je mijn felicitaties mist :-)
    En GJ, jij natuurlijk ook van harte met carlijn's verjaardag!
    Hoop dat jullie een leuke dag hebben (gehad).
    Kus, Mjel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flagstaff

USA 2008

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2008

We love San Francisco!

05 Augustus 2008

Hola bonita

02 Augustus 2008

BBQen :D

30 Juli 2008

Birthday!

29 Juli 2008

Muggen, muggen, muggen

Actief sinds 25 Juni 2008
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 21245

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 13 Augustus 2008

USA 2008

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: