BBQen :D - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu BBQen :D - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu

BBQen :D

Door: Carlijn & Q

02 Augustus 2008 | Verenigde Staten, San Diego

Oei oei oei! Wat hebben wij goed lekker kunnen barbecuen. Heerlijke ribeye steak, wat burgers, hmm! GJ is al 'n echte Amerikaanse man aan 't worden ;)
We zijn niet uiteten geweest op m'n verjaardag, we hadden 'n keukentje en goede BBQ's in de 'tuin' dus ik vond dat we daar maar goed gebruik van moesten maken! Nou, dat bleek 'n goede keuze. We hebben geshopt, All Stars uiteraard, GJ 'n paar en ik 'n paar, voor 20 en 25 euro! En 's avonds zijn we naar de bioscoop geweest in de Mall: MammaMia! Niet GJ z'n eerste keus *grinnik* Maar het was dit of actiefilms en aangezien het mijn verjaardag was mocht ik kiezen! Ik heb me rot gelachen in ieder geval en GJ vond het 'ook wel leuk' (Jaajaa...).
We hebben 'n nachtje bijgeboekt zodat we nog 'n dagje konden relaxen bij het zwembad (met gem. 45 graden Celsius!!), maar dat betekende wel ons laatste National Park: Joshua Tree NP, overslaan. We hadden het toch wel 'n beetje gehad met de NP's dus dat vonden we niet heel erg. Nu zitten we in San Diego op 1 mile van de Mexicaanse grens. Er is ook nog weinig Amerikaans. We zijn ook op de weg naar San Diego 3 keer door 'n controlepunt gereden, gelukkig mochten we doorrijden! We zagen er niet verdacht uit...
We gaan zo snorkelen bij La Jolla (the jewel - het juweel) waarschijnlijk, als het allemaal lukt. Daarna nog even 'shoppen' in Mexico en dan morgen nog naar de San Diego (famous) Zoo voordat we naar LA vertrekken waar we Warner Bros Studios gaan bezoeken.
En over 1,5 week zijn we weer thuis. Poeh!

Tot 't volgende bericht!

Hug, Carlijn & GJ

• 02 Augustus 2008 - 17:59

Niels:

Hello there!
    Echt leuk die berichten je kan heel leuk schrijven ;) Heb je mn smsje nog gehad? want ik wil geen all-stars.. Maar nu ik er zo over na denk zou ik toch wel Jackass all-stars willen hebben als je ze toevallig tegen komt xD veel plezier nog verder en tot over 1,5 week

DOEI!

• 02 Augustus 2008 - 20:56

Chantal:

Hoi! Wat een leuke verhalen allemaal! Ik had geen tijd gehad om ze lezen, dus ben er net eens voor gaan zitten. Het klinkt erg indrukwekkend en spannend allemaal. Nog maar iets meer dan een week en dan moeten jullie alweer terug....! Geniet nog van de laatste dagen en tot de 16e!! Dikke kussen van Alexander, Chantal en Xandertje!

• 03 Augustus 2008 - 11:58

Oma:

Hoi dus jullie hebben zo lekker gegeten met je verjaardag goedzo luitjes. En genoten van de film MammaMia lees ik. fijn dat het zo leuk was.Nou geniet nog maar van snorkelen en Mexico en dan nog 10 daagjes en jullie zijn weer thuis in Holland ook leuk toch.

Groetjes en dikke kus oma xxxx

• 03 Augustus 2008 - 23:50

Nina:

San Diego e.o. vond ik zo heerlijk;-) Geniet er nog van die laatste 1.5 week!!!

• 05 Augustus 2008 - 08:38

Yannicke:

Lieve allebei!
    Heb na mijn vakantie heerlijk jullie site zitten bekijken. Wat super allemaal. Echt gaaf dat jullie dit zo kunnen meemaken. Ik ben nu nog veel meer stinkend jaloers dan ik al was. Maarrrr... als ik jullie nou eens een keer mag inmaken bij dat supersonische monopolyspel.... Geniet er nog van, hele dikke X
    Yannicke

• 05 Augustus 2008 - 14:47

Tante Joke:

Hoi jonglui, een leuke verjaardag gehad Carlijn?
    We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto"s maar dat komt vanzelf, nog een fijne tijd en goeie terugreis.
    dikke xxxxxxxxxx

• 05 Augustus 2008 - 14:49