Hola bonita - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu Hola bonita - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van lijnkuu - WaarBenJij.nu

Hola bonita

Door: Carlijn & Q

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hola!
Tja, veel Engels horen we niet meer ;) Nee, dat is niet helemaal waar. Op ons dagje Mexico wel alleen maar Spaans of crappy Engels. Vooral ik werd veel aangesproken: Senorita dit, bonita dat.. Argh!! Alhoewel, ikzelf werd niet echt aangesproken, ik werd de hele tijd in m'n "ogen" aangekeken.. GJ moest er wel om lachen.Pff! Mexicanen... We hebben ons geld uitgegeven bij 3 verschillende mannetjes voor 'n Mexicaans souvenir en we hebben wat gedronken op 'n terrasje. Leuk om mee te maken. Grappig was dat we de Mexicaanse grens zo over konden steken, maar op de terug weg stonden we lang in de rij, een dikke controle bij 'n ass van 'n vent, maar goed.. We mochten er door! Het snorkelen was wat minder succes, eerst werd er $20,- gevraagd per snorkelset, belachelijk, dus zijn we 'n heel stuk langs de kust gelopen voor 'n andere. $7,- voor alleen de snorkel en bril. Dat hebben we maar gedaan. We hebben weinig gezien, supertroebel water (je kan nog beter in Domburg gaan snorkelen geloof ik ;)) al was GJ al helemaal tevreden met de schim van 'n kleine haai die we zagen. De golven waren eng hoog.
De dag erna zijn we naar de San Diego 'famous' Zoo geweest. Supermooi, was al weer lang geleden sinds we naar de Zoo waren geweest en dan is deze wel heel vet! GJ heeft z'n telezoomlens ontzettend goed kunnen gebruiken!! Mooie foto's! Allemaal kleine babydieren gezien, echt zo leuk! Kan me niet herinneren dat je die zoveel in NL ziet in de zoo's, maar dat kan ook aan mij liggen.
Gisteren naar Warner Bros Studios geweest voor 'n VIP tour. In 't museum was 'n hele verdieping aan Harry Potter gewijdt en dat was gaaf! GJ had totaal geen idee natuurlijk, maar ik des te meer! Allemaal kostuums en ontwerpen en attributen en decorstukken en.. Zo gaaf! Bij de ECHTE Sorting Hat ben ik ingedeeld bij Gryffindor (Griffioendor) en GJ ook! Gezellig! Moedig zijn we... ;) Bij mij zei hij - hij was even mis, ik heb geen rood haar - 'Another Weasly..' Pff!
En de tour over de sets was ook geweldig. Gewoon 'n dorp dat als New York, Chicago, ... moet doorgaan. Central Perk set van Friends gezien (!!) en de soundstage waar ze 'binnen-scenes' opnemen. Enne, gewoon heel tof! We zijn nog naar 'n Hollywood sign uitzichtpunt gereden, gaaf en langs de Walk of Fame gescheurd *grinnik* Toen nog op Venice Beach gerelaxed en langs de 'freakshow' gelopen van de Ocean Front Walk. Scary... GJ vond 't grappig, ik wat minder ;)
Bij de plaatselijke Chinees gegeten tussen de locals, erg lekker, veel te veel besteld natuurlijk.
Vandaag is onze laatste week aangebroken en zijn we naar Santa Barbara gereden waar we weer op 'n camping zitten (dik 'n week geleden dat we gekampeerd hebben!). Nu dus even internetten en morgen zien we wel wat de dag brengt. Zaterdag weer verder terug naar SF via Monteray Bay Aquarium.
Tot snel!! :D

Veel liefs, Carlijn & Geert-Jan

  • 06 Augustus 2008 - 00:40

    Carlijn:

    Niels, stuur dan even 'n plaatje ofzo.. dan kunnen we kijken. Maar je moet ze misschien maar bestellen en op laten sturen naar 't hotel! Vraag maar aan mam!

    Liefs! xxx

  • 06 Augustus 2008 - 00:51

    Tjappie:

    Hola! Klinkt allemaal erg goed! Carlijn nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat, maar daar zul je je daar geen zorgen om maken! Foto's zien er ook te gek uit! Ben benieuwd naar de verhalen straks! Geniet nog van die laatste week! Grtz en kus!

  • 06 Augustus 2008 - 23:05

    Niels:

    Heej Kuu en Carlijn,
    Echt vet dat jullie de sorteerhoed op hebben gehad!! Ik ben echt benieuwd naar de foto's!
    Nou die schoenen zijn nergens meer te krijgen dus ja dat gaat dan over. Nog een weekje en dan zijn jullie weer terug hebben jullie er zin in?
    Groetjes Niels

  • 07 Augustus 2008 - 02:17

    Carlijn:

    Helaas! Geen foto's van de sorteer Hoed en andere HP taferelen. Dat was verboden. Je zult zelf moeten gaan ;)
    Nog 'n weekje idd, nu nog niet zo veel zin in hoor! Tis nog steeds veel te leuk! Maar wil Zeeland (en jullie) ook wel weer graag zien :D We hebben dolfijnen gespot vanaf onze campingplaats, zo gaaf! We gaan proberen goede foto's te maken! Tot snel!

    Big hug

  • 07 Augustus 2008 - 15:00

    Anniek:

    oew lijkt me echt vet die studio's vooral harry potter!!:D ook nog iets gezien van de 6de film?? die jonge dieren lijkt me ook mooi om te zien:P haha!! ik wil echt naar amerika!!:D haha!!

    xx anniek

  • 07 Augustus 2008 - 20:13

    Oma:

    Hoi vakantiegangers

    Lijkt me te gek dat jullie Mexico ook nog gedaan
    hebben, is toch wel erg
    leuk. En dan San Diego Zoo. Nou zoveel, ik lees
    die verhalen van jullie
    altijd wel een paar keer.
    Dan kan ik vertellen hè
    aan vrienden, Dan zijn ze hier en dan daar enz.
    Nou jongens nog een laatste plezieerige en gezellige week en tot ziens

    Veel liefs Oma xxx

  • 07 Augustus 2008 - 20:48

    Hi Guys!:

    Zo, weer een heel verhaal over al jullie belevenissen! Erg leuk hoe jullie (vaak Carlijn vlgs mij) het allemaal beschrijven! Nog heel veel plezier deze laatste week!! Wisten jullie trouwens dat oma Rie ook jullie verhalen leest (Merijn print ze voor haar uit), kus Jorieke

  • 12 Augustus 2008 - 09:59

    Timba:

    Hey Kuu en Carlijn,

    Ik heb de meeste verhalen gelezen en het lijkt me echt een mooi avontuur. Moet wel zeggen dat ik Kuu wel mis, dus ben blij dat jullie terug komen ;)

    Groetjes, Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Barbara

USA 2008

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2008

We love San Francisco!

05 Augustus 2008

Hola bonita

02 Augustus 2008

BBQen :D

30 Juli 2008

Birthday!

29 Juli 2008

Muggen, muggen, muggen

Actief sinds 25 Juni 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 22443

Voorgaande reizen:

29 Juni 2008 - 13 Augustus 2008

USA 2008

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: